Island

ja haha nu e de så att vi ska åka ikväll till danmark för att ta flyget till the wonderful Iceland :D:D längtar så sjukt :P haha men kanske borde börja packa snart eller va tycker ni? klockan e 13.03 å vi ska åka 18.00 å jag sitter helt nyvaken i pyjamas å har inte gjort nått än.

måste äta, duscha, fixa mig, packa, vänta på systrar å sen åka gaaah vad kul de ska va :D tihi

sen måste jag säga att i tisdags var jag å fika med Annie å Johanna å det var super mysigt å de måste göras om när jag kommer hem från Island :D:D ofta å en massa :D för det är så mysigt :D

sen älskar jag min lilla mini pc med :D den e så söt tihi :P



nu ska jag gå äta börjar bli hungrier vetty ;)

puss å kram å nyp i stjärten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0