Jaha då var man hemma igen

nu har man kommit hem från Island å håller på att få in värmen i huset, fan sverige är fan kallare än island blä haha, kom hem till frost å iskalt hus brr säger jag bara:P

iaf vi åkte den 18 dec klockan fem för att köra ner mot danmark Kastrup taggade å redo att åka å hälsa på hela slläkten :p väl framme e vi trötta å griniga, detaljer får ni inte bara onödigt men allt löste sig tror jag, vi sätter oss på planet å berädda att somna lite innan v landar på island för klockan va ju ändå halv två på natten, men nej det gick ikke för det fanns tre tjejer ombord som tjöta å tjöta å tjöta heeeeeela resan, tror inte dom missade en minut av dom tre å en halv timmarna vi flög uscha bitches, vi landa iaf tilslut sätter oss i bilen å äntligen får öronen vila :P vi somnar tillslut.

denna resan till island handlade mest om farmor som förlora sin man (farfar) 4 agusti 06 å att hon har släkt där hon inte brukar se som ger henne ett stöd, visst hade jag en helt underbar tid där å hade gärna stannat över nyår men våga ta den risken:P allt håller på gå i konkurs så vem vet om vi hade stannat efter nyår om vi ens hade kommit hem fören i sommar då båtarna börjar åka haha:P

men hemresan gick bra å alla kom hem :P nu e jag trött å ska nog sova snart men ja puss puss :P

Kommentarer
Postat av: angelica

gr, snygging!

2008-12-31 @ 14:10:41
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: angelica

gr, snygging!

2008-12-31 @ 14:10:47
URL: http://metheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0