oj glömt å blogga :P

japp de har la inte hänt sådär överdrivet mkt i mitt liv så vart onödigt å blogga om saker som inte händer.
i lördags åkte jag till luleå bara för att sällskapa min stora syster ner för hon fick mammas gamla bil, så i tisdags så började vi våran road trip till skene, klockan åtta ungefär började resan, uscha vilken lång tid :P 17 h tod det ungefär allt som allt haha stannade endast fyra gånger, grovt stolt över min syster som orkade köra hela vägen med så korta stopp:P

idag var min sista dag på min praktikplats snyft =( vill va kvar, gillar maria å våra mysiga stunder :P som du sa haha jag tror jag träffat alla olika dig det finns haha, hoppas jag kan hoppa in extra när de behövs:D men lär komma in en massa för å se allt nytt som kommer in hela tiden det är ju så spännande varje gång,


nu är det inte långt kvart tills Fanney å co åker till island :D:D längtar en massa träffa alla , äkta julmat weeehhooo de ska bli så mumsigt :D:D

men men nu ska jag ge mig är la inget intresant å läsa:P eller ni kanske vill veta vad jag fick allt som allt från shop?
ah ni får veta även om ni vill eller inte ;)

tre olika väskor fick jag :D
ett par vantar :D
å en tunika men den fick jag av en försäljare men ändå :D

en glad fanney;D

men nu ska jag ge mig på riktigt

/ puss å kram å nyp i stjärten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0