Dagens asså

jag å pao är nog genin allvarligt! haha vi hade tråkigt å ville hitta på nått busigt jo men då proppar vi våra mjukisbyxor med kuddar å tröjor med mer kuddar så vi ser asfeta ut^^ sen gick vi till fröllen å jag köpte hamburgare tryckte i mig den å gick å beställde en till med massa dressing runt munnen å fan va dom knappt kunde hålla sig för skratt^^ ah glömde jag säga att pao hade strumpbyxor för ansiktet å jag hade silvertejp i hela ansiktet haha fan va rubbade vi är.. sen på väg hem hoppa jag in i en buske å kom typ inte ur den haha fan va jag höll på dö
Jag- pao hjälp mig upp
pao-nej hjälper jag dig så kissar jag på mig
jag-hjälper du mig inte kissar jag på mig haha
sen såg jag att de blev rött å alla bilar stanna å kolla då kom jag upp rätt fort så gick vi därifrån haha orka lixom






ÅH jag hatar dig ditt jävla svin tror att du kan skylla det på mig ditt äckel gah vill inte ha med dig å göra precis som jag sa fan va jag ångrar det JAG ÅNGRAR DIG!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0