Gomorgon :)

ja nu har jag vaknat lite ångest fyld av att jag inte gjort något av de jag skulle gjort i helgen typ städat å pluggat å tvättat åså så det får bli idag kuuuul nej blää men det måste ju göras vill ju inte gå omkring naken haha
idag kommer carro förhoppningsvis hit efter skolan och leker med mig :D det ska bli kul var ju ett tag sen vi hitta på nått om vi tar bort denna helg då det bara vart fylleproblem och ångest så^^ men ah ska väl springa ner till källaren å slänga i första maskin tvätt då^^ kanske skriver mer sen

ajuste ah ni som e lite fattigare å inte har så mkt pengar men äääslkar att sitta vid datorn å bara klicka runt på andra hemsidor åså så har ni svaret här http://pengargratis.se/?r=6222 du behöver bara klicka runt lite å du tjänar cash på det super enkelt^^ så gå in där å kolla vettja :D

nog för mig puss å kram å nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0