Jag finns här tyvärr :(

Ah hej hej nu har även jag gått in i denna galenskap och skapat en blogg tro det eller ej.

vad ska man säga om helgen? finns det saker att ångra ehm ja jag mår skit dåligt över det som hände vissa tycker jag är ett svin i mean come on fanney how could you? det är som en gift man jag måste vara dum i hövvet vill fan inte förstöra för någon å detta ska fan inte sitta på mitt samvete de va la förfan du och inte jag du kom först fram till mig! jag sa bara hej du gick fram till mig och kramade mig huuuur  länge som helst! gah där var den första röda fanan helvetes jävla fan asså Fanney vad fan har du gjort? stupid!! just nu vill jag inte se dig inte höra ifrån dig inte höra om dig! vill inte veta att du finns! gah

skönt att skriva av mig lite kul första inlägg eller hur men ah typ anledningen att jag skapade bloggen var ju för helgens och världens STÖRSTA misstag men ni får ha det så bra

Puss och Kram och nyp i stjärten


Kommentarer
Postat av: manuela

det ör ju jätteroligt och ha en blogg! du kommer att stortrivas!:D

2008-11-02 @ 20:43:22
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej!

Var gärna med i designutlottningen på min blogg =)

2008-11-02 @ 20:43:59
URL: http://xevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0