Jobb

ja då sitter man här fullt redo att gå till första dagen på Shop around the corner^^ men klockan är inte tillräcklig än så jag tänkte skriva lite blogg tihi

ah i måndags va de nog den roligaste dagen på länge lika så igår men igår var jag nog lyckligare än nånsin för att vissa kan inte stå för det dom gör å ljuger så fett upp sen tror dom på de själva mytoman kallas det vännen du kanske borde söka upp nån att prata med! dina sms på kvällen fick mig verkligen att somna gott haha jag ångrar att jag mådde dåligt över dig för du är en mes å ingen kommer tycka om dig i fortsättningen om du fortsätter såhär haha

men men nog om töntar inga mer inlägg om han haha pao sov här inatt å de va mysigt vi gjorde inte så mkt men de va kul att ha dig här, hon åkte precis till sitt jobb på moore haha hoppas de blir en bra dag för oss alla. jag är allt lite nervös över min första dag men hon är ju så goer så de ska nog gå bra hehe vi kommer nog komma bra överens tihi

men ah nu börjar klockan bli dax men innan det ska jag bara försöka föra över pengar så jag kan handla mat men det verkar vara fel på internet banken så blir la ingen mat för min del gah jag som var så sugen på att göra wok

aja ni mina få läsare får allt ha det så bra så skriver jag kanske ikväll puss å kram å nyp i stjärten^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0