låt mig va

jag orkar inte dig! palla :'( du gör mig dum i huvvet kan inte sluta tänka på dig saknar dig vill bara vara med dig hela tiden gah låt mig va för jag pallar inte mer.. ett sätt hoppas ja verkligen att jag träffar dig imorn men ett annat sätt inte du hade gjort min dag om du kom fram å sa förlåt men att du hade funnits där hade du bara gjort att jag kolla efter dig vem du prata med vad du gör! gah låt mig bara vara!


idag jobbade jag fick sluta lite tidigare för att ville åka till borås och köpa leopard leggins :D som jag ska ha imorn ringde min syster iaf å bad henne komma in å va med mig gah älska henne! sen blev hon sugen på en ny party klänning till imorn så vi fixade det en leopard klänning blev de jätte fin var den tihi vi kommer va snyggast imorn :D

min syster kommer inte ihåg att vi bestämmde att vi skulle parta ihop imorn söto men de ska vi allt så skicka iväg henne köpa vin till imorn gah va kul vi ska ha^^ vad jag vet ska de va vi två elin å lövet hoppas vi har kul ihop ju haha

men men ska ju jobba imorn så tänkte dra mig till min stooora säng å nana helt alone buhu men men får la se hur helgen blir skriver säkert imorn eller efter helgen puss på er mina få läsare^^

Kommentarer
Postat av: Annie

hahhahaha de finns ju inte en enda punkt i din text :P Och du skrev gaah typ 8 ggr..

2008-11-16 @ 00:40:06
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0