oj hehe

ah nu va de ett tag sen jag skrev haha saknat mig?

vad ska man säga om helgen mer än att den sög å nu vet jag vart jag har mina vänner bläää
inte en chans att ni kan komma hit å sova å knulla hur fan ni vill det är äckligt! äta utan å städa kolla kläder ur gaderoben å sen slänga runt utan att ens erbjuda å hjälpa till å städa.. visst tack för att ni röjde upp innan ni skulle ha fest här men ALDRIG mer! pallar inte sen att man blir kallad surkärring för att man är rädd om sakerna å vill att folk ska lugna sig lite!

sen lördagen dän ska jag fan inte ens nämna den fanns inte inget hände säger vi! vi kan låssas att jag såg tv hela kvällen tills jag somna ok?

men idag är det allt en speciell dag för min underbara syster  fyller hella 21 år das lasvegas age haha i löööve you å hoppas du har en bra dag å är nöjd med allt tihi älskar dig å är så glad att just du är min syster för i grund å botten är det då fan bara familjen som alltid kommer finnas där å ställa upp

aja ska väl gå fixa de sista innan jag tar bussen till svanehov

/ puss å kram å nyp i stjärten

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag hade oxå blivit arg om folk hade bettet sej så hemma hos mej.. Kram på dej gumman!!

2008-11-10 @ 23:03:04
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: YOUR LOVER..

älskar dig me... puss på dig min ängel// katrin

2008-11-13 @ 13:44:29
Postat av: Pao

Vet att det är ett tag sen nu, men vill bara påminna dig om en liten sak. Du erbjöd oss ALLTID att vara där & sova hos dig, du ville inte sova själv osv. Tänk på det innan du tar i lite för mycket.

2009-01-23 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0