Oriflame

ah idag är det nån oriflame grej i skene som jag å min bästa handledare maria ska vara med på^^ ska till jobbet nu vid elva sen jobba till fre sen ska jag å hennes kompis åka dit å börja fixa med bordet som vi ska ha där^^ sen vet jag inte om jag bara ska stå där eller åka tillbax å jobba vi har inte bestämmt nått om de än^^ hoppas du vill komma sen på kvällen pao å kolla på vad vi har gjort^^
min första dag på shop around the corner var hur bra som helst fanns saker att göra hela tiden å jag å maria har massa saker gemensamt så vi kommer jättebra överens^^ fick även veta att hon är gammal fritsla bo å att hennes mamma har man träffat många gånger när man va å handla på pebemat aka ica^^

men ah tänkte faktiskt koka lite nudlar för är grovt hungrig å vill inte vänta till tolv då jag å pao ska luncha ihop :D

men ni får ha de så bra så hörs vi allt puss å kram å nyp i stjärten^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0