I think im loosing it!

hej bloggen =D nu har mammorna kommit tillbax från stugan och har den goa datorn igen, inte vart kul med den andra datorn, inte för att det är nått fel på den men bara att man sitter så sepe när man är vid den och då orkar man inte vara vid den ett längre tag

anyway

har ändå i stort sett jobbat hela tiden! men i torsdag var det första dagen på LK (luleå kalaset) och det blev en del arbetskamrater att festa med haha

börjar torsdagen med att träffa Push på stan går runt kollar till kalaset lite och så, sen drar jag till jobbet och jobbar 15-21,15 sen hem duscha byta om sminka sig,s en iväg till stadsparken, det var hur kul som helst där sen vidare för att se nått band på norra hamn sem det var mkt folk och vi såg knappt så jag fixa så vi kunde komma upp på strand taket, så såg man allt därifrån sweet hehe
sen satte vi oss i öltält och öla, sen skulle alla hem så jag stack vidare med en annan arbetskamrat hem på efterfest, vilket blev en vild fest haha!

och igår fredag så var jag åxå på kalaset fast nykter så det var chill skitkul att se allt onyktert folk springa omkring när man va nykter haha, förfest på porsön och sen vidare till kalaset, vart en skum kväll så orka ta det, hade iaf kul med dig Push du är underbaring!


och nu måste jag ta mig en mumsbit innan jag ska vidare till att jobba ett tio timmars pass, rätt sliten ändå haha


men kram på er, och hoppas ni uppskattade att jag skrev igen haha (K) Bunney!


Kommentarer
Postat av: Push

det är du som är underbar!!

2009-08-06 @ 19:30:32
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0