I<3Beer!

hej bloggen!

jag är inte jätte aktiv just nu men det har ni ju märkt!

jag har ju varit hos BC från måndag till torsdag och det var super mysigt =D vi gick långa promenader i skogen med hundarna och typ chilla med tv spel och åt en massa frukt mumma. men nu är jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska göra idag, var planerad utgång i kväll men den blev flyttad till imorn pga dåligt me skjuts åså tihi men jag gillar bättre gå ut lördagar så de e bara bra^^ så idag ska jag nog bara chilla ta de lugnt å bli fet mjau mjau ni kan få lite bilder från när jag å becky bus var ute förra gången, enjoy ;)











nu ska jag duscha! Annika kommer ju idag^^

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är schnygg :D

2009-08-21 @ 12:33:33
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: pauline

schnyyyyyygggiiing!

bärsa med mig någon gång dåååååååå<3

2009-08-21 @ 17:03:05
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0