JordTanter!

hej allihopa!

idag mår jag pissdåligt och är glad att helgen är över hehe, jobbat som en tok i helgen men även tjänat bra så jag är nöjd, har blivit förkyld nu med fy! knappt sovit inatt ju haha, snor åt alla håll och hostar hit och dit, kuuul verkligen nu när man behöver sova som mest haha, så ska jag jobba idag! men börjar halv fyra vilket är skönt, slutar halv nio!


nu sitter jag och dricker en jordgubbs smoothie som majlis gjorde lite snabbt åt oss, med färska jordtanter! så sjukt gott

ska till appo innan jobbet idag och köpa sån där grej haha vad heter det eeze eller ooze eller va de nu heter, så min näsa kan få läka, ja min näsa fräter bort! haha


nu ska jag gå klä på mig, kan inte gå omkring i underkläder hela dagen haha



Puss och Kärlek// Bunney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0