Sommaren är typ slut =(

jag är inte alls kul i bloggen nu känner jag, men vem har tid att blogga då? finns så mycket annat som ska göras

men i lördags var det skitkul träffa massa mysigt folk, kom även på att jag aldrig varit och badat i luleå utomhus bara i pool vilket inte är alls samma sak så haha så en på krogen lova att han skulle ta med mig och bada i helgen så det ska bli kul

fast på söndagen blev jag rastlös å så var det sååå varmt så Johannes fråga om vi skulle ta en cykeltur till lulsundet och ta ett dopp och det gjorde vi, mysigt och skönt i vattnet tills nått bet mig i tån och då ville jag inte bada längre haha så vi gick å satte oss å prata på det torra sköna landet haha

nu jobbar jag min sista vecka, tänk att det snart gått nio veckor sen jag lämna mark! kan man fatta å så är sommaren slut nu typ, fy va tråkigt jag som ville njuta av sommaren, utomlandsresa nån? haha


iaf tänkte bjuda på en sköning låt dåva!


kärlek från Bunney!

Kommentarer
Postat av: julia

lulsundets vatten är äckligt. det är bajsvatten :)

2009-08-11 @ 18:42:09
Postat av: Pauline

Fattar inte att du vart borta så länge kvinna?! gaaaalet. hur blir det nu?



Me=like this song mucho <3

2009-08-11 @ 20:45:59
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha okej, låter som en...plan.. XD

2009-08-12 @ 11:33:07
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/
Postat av: Pauline

update soon?

2009-08-17 @ 19:35:39
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0