081209 Tisdag!

hej vart vädligt lite bloggande på några dagar, har varit med min man och sen jobbat så har inte haft spec mkt att skriva så jag sket i de helt enkelt ;) sen har jag lovat bilder från min Fdag och det tror jag tyvärr inte kommer komma, för D skulle skicka bilderna till mig sådär ihoppackade men min dator trodde det var virus och vägrade acceptera de så jag får dom inte, tyvärr, men var inte så kul bilder ändå xD

har som försökt ta en söt bild på min man för att visa utan att han har mig fastklistrad i fejjan men det är lite svårt då alla bilder bara blir på hans hand ;P

aja vad har mer hänt höm jag var på stan idag med min söta syster och vi handlade lite julklappar och kollade lite julklänningar och sen fikade vi på waynes det var en mysig dag.

nu känner jag att jag är mega trött å ska sova snart ska tvätta en massa massa imorn så måste sova ut ordentligt ;)

bjussar på en söt redigerad bild på min söta lillasyster istället =D



kram på er

Kommentarer
Postat av: Qb

du är min bicth

2009-12-09 @ 21:34:47
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Zarah-Lou

Wow, riktigt häftigt gjort med bilden :)

2009-12-16 @ 02:35:05
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0