091229 en fin tisdag

Oj nu har de varit ett tag sen jag skrev, men jobbade skitmkt och sen kom julen så har inte haft tid eller ork hehe hellre varit med familj och man^^

julen var mega mysig fick massa fina klappar =D gick ut på kvällen med min man och det var mys, var först hos hans syster och sen blev det allstar helt okej =)

snart är det nyårsafton och jag vet inte riktigt vad jag ska göra än, får väl se=) antingen bergnäset eller kanske dra till Ds syster och va där, lite lättare att vara i stan än åka långt ju, man vill ju vara på norra hamn vid midnatt då dom skuter upp alla raketer^^

min pappa ringde mig igår och sa att han har skickat upp ett paket till mig och min lilla syster och han sa att vi skulle tugga väl för att de va sjukt dyrt att skicka, 3 kilo sa han =D vi fatta direkt att det var islänskt godis han skicka för han är nyligt hemkommen från island =D längtar så tills de kommer imorn woho det är ju så gott


nu har ni fått en liten uppdate ifrån mig iaf ^^

btw vad ska ni göra på nyår? =) kram på er=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0