101209 Torsdag!

hej alla =D

var och julhandlade lite mer igår och nu har jag endast min mor kvar men har ingen aning vad jag ska köpa till henne! hon är svårast av alla då hon inte säger vad hon vill ha, de andra var det rätt lätt att luska ur dom vad dom ville ha hehe men inte från min kära mor inte nene haha men vi får se hoppas jag kommer på nått bra till henne =D har ni något förslag?

idag var det då jobb som stod på schemat så jag ska väl göra mig klar och äta lite frukost snart, jobbar till sex ikväll vilket är rätt drygt, men min man kommer och hämtar mig efter jobbet så det känns bra =D

jag längtar jätte mycket efter julen nu, det är inte sant, har inte gjort det sen jag var liten men iår så är det något speciellt ju, min syster och hennes man kommer hela vägen från göteborg för att fira jul med oss så spännande, sen kommer Annika upp med också väldigt roligt =D vi kommer vara så många så det känns som de kommer bli riktigt mycket julstämning i stugan ;) har även inhadlat kläder jag ska ha på mig på julafton åh va fina dom är =D


ne nu måste jag klä på mig och äta nått smarrigt ha de bra folket =D puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0