141209 Måndag =D

god morgon bloggen!

de senaste dagarna har jag jobbat som en slav =D riktig skitgöra man får göra ändå, men lätt värt det när lönen kommer så jag ska väl inte klaga egentligen ;)

har inte blivit mkt uppdaterat för min del men det är för att de sugen ju att läsa om att man ska till jobbet och så, sen har jag faktiskt inte suttit vid datorn lika mkt som jag brukar göra, har mest varit hos baby D och tagit det lugnt sen har vi sovit här, orka sitta och vara tråkig vid datorn när jag kan mysa med honom =D

idag hade jag tänkt ta det mega lugnt men så säger mamma att det måste städas och handlas och det håller jag med om så det hjälper jag henne med =D visst är jag snäll =D

har inte så mycket mer att skriva så jag tänkte försöka lägga upp en bild på belocket jag fick av D i Födelsedags present =D




så ser det ut visst är de fint =D han är så söt min man =D


nu ska jag se om de finns nått här hemma vi kan kalla för frukost  kram på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0