Happy new year! 2010 here we come =D

gott nytt år alla små söta =D idag ska bli en härlig dag för det är den sista på detta skitår ;)


tre datum kommer jag dock komma ihåg som lyckans dagar detta året och det är 10 juni 14 november och 19 november, underbara dagar var det, dom kommer jag komma ihåg länge=)

nu är slutet på 09 nära, vad händer sen, vi kastas in i ett nytt okännt år med mycket förhoppningar och mycket tvivel men en sak kan jag säga och det är att jag ska göra detta nya år till en mycket bättre år! åh vad det ska bli bra!


hoppas ni också ser framemot detta nya år lika mycket som jag =D

oj nu har festen börjat hos grannarna så nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig fin för denna underbara afton =D kram på er alla =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0