Bloggstopp

oj nu var det ett bra tag sen jag krev här, har hänt så mycket ju, typ som att vi haft inbrot åså, allt blev stulet, ojojoj men som turär får vi iaf tillbax bilen,behöver bara hämta den hos polisen, 

fått en ny bästtis :D tihi sofie heter hon å hon är knäpp som jag mohaha, gillar å festa gör vi, fast de blir aldrig bra haha kanske det som är meningen eller nått,  blir iaf utgång på lördag jag å min underbara sofie, förfest här med syster å hnnes vänninor :D massa skoj ska de bli:D

ja har kört en massa nu, känns massa bra ju hehe hoppas jag blir klar snart mohaha önsketänkande hehe,

hm va var de mer? kommer inte på nått mer,om jag gör de så uppdaterar jag väl sen eller nått

ni få ursäkta min stavning i detta inlägg men detta tangentbord är helt fuckat så, plus att min stavninförmåga förjar fan försämras :S


iaf kyss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Annie

Fy faan va du är söt fanney :D Men jag ska iaf börja bjuda dej på en massa middagar och luncher m.m Gullegris!!

2009-03-18 @ 10:13:46
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:51:53
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh, jobbigt!! Asså magen har ju blivit bättre men eftersom mensen inte kommer så kände jag att det var bäst att kolla upp det ändå.. Tack, gumman!!

2009-03-26 @ 08:44:00
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0