hejhej

ja hej hej nu skriver jag igen, de va ju ett tag sen nu :P vet inte riktigt vad jag ska skriva.  har bara tråkigt så tänkte de kanske kommer till mig haha

fööra helgen stack vi till stockholm å träffa mamma, det va kul vi hittade på en massa kul tillsammans, orkar inte gå in på detaljer xD men vi va i sthlm iaf :P

denna helgen kom sandy hit från helsingborg å träffa henne igår det var kul, hon e underbar, de va kul stack till lounge haha vi hade kul, orkar inte gå in på detaljer här heller, haha men vi hade kul de e huvudsaken iaf xD


nu är jag lätt bakis å vill bara att huvudväken ska försvinna, (å nej jag spenderade inga pengar igår)

inser nu att detta va inget kul inlägg, men ah skrev ett iaf xD hör av er om ni vill veta nått haha puss å kram å nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0