jaha

då var det 2009 då. har bara suttit hemma sen detta år har börjat, har inte haft speciellt kul, min pappa åkte iväg den första å jag har vart helt ensam sen dess inte en ända människa har kommit hit, eller ah erica är här nu å vi ska förbi på tygrikesnatta,, eler hon ska jobba å jag ska hålla henne sällskap ett tag. det ska bli mysigt

sen senare ikväll kanske man tar en öl eller tre med Denise å Nathalie men vet inte för försöker gå ner i vikt å bli nyttigare å då är inte öl de bästa alternativet haha,


Det hade varit mysigt om du faktiskt såg mig! jag har alltid funnits där men du ser mig inte, börjar bli trött hoppas du ser mig snart nu när du ändå säger att du vill ha nått seriöst, gah SE mig då!

puss å kram å nyp i stjärten (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0