min syn på ett perfektare liv

en liten sak till beckybus, om att hon sa att livet var en förbannelse



livet är inte en förbannelse men det är en jävla plåga mi måste leka oss igenom! synd bara att pengar har blivit ett liv, skulle jag få välja skulle jag vilja va helt penga lös helt penga fri, helt materialfri, kunna gå omkring naken i nån regnskog å bara plocka det jag vill ät, eller bo på nån ödeö å bara leva, skita i allt annat å bara chilla genom livet, inte behöva tänka på stressen om jobbet å inte på nån speciell tid, utan bara vara.

förtillfället står mitt liv still å det suger fett hårt, jag vill ta mig nånstans vill flytta vill "försvinna", aldrig komma tillbax bli bortglömd å hittad nån annanstans


puss å kram å nyp i stjärten

Kommentarer
Postat av: katrin

skulle man vara på en öde ösås kulle nog mesta tiden gå åt att hitta mat. och försvara sig mot stora farliga djur!



eller?

2009-01-07 @ 18:37:47
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: angelica

tänk inte så mycket, fanney. huvudet kanske spricker! Vi styrs av pengar även ifall vi inte vill det.



Kyss på rumpan snyggjävel

2009-01-09 @ 19:23:08
URL: http://metheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0