nu ska ni inte få för er nått

en sak jag funderat på är att alla säger ju att det är så själviskt att ta sitt eget liv och att man inte tänker på sin familj å vänner, visst det är ju sant jag tänker inte bråka om det. men är det inte själviskt av familjen att hindra en person från att ta sitt liv när en människa nått botten? när en människa verkligen inte har nån lust kvar att leva å inte vill det, är det inte själviskt att låta människan leva vidare för att Dom vill det? det är ju inte dom som får lida, eller ah jo när människan dör men de går ju delvis över medan människan har ett svart hål i sig resten av livet.

nu ska ni inte gå å tro att jag e sugen på ta mitt liv för de e jag verkligen inte !

jag har bara gått å fundrat på det ett tag, inte ta mitt liv utan de andra:P haha



Gah jag har vart själv nu ett tag å de e fan läskigt att somna i detta spökhus, de knakar å jag tycker jag ser människor gah vill inte va själv, kan inte nån komma å va med mig några dagar, pallar inte längre



puss å kram å nyp i stjärten


Kommentarer
Postat av: busbecky

WORD, Fanney, så jävla sant, det finns inte hur rätt du har! pussar och kramar till dig! <3

2009-01-07 @ 14:45:39
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0