skuuuuuuulan :P

haha denna dagen var wieeerd:P  kom dit tyvärr lite sent men de va ingen fara, anna satt ändå bara tjöta om allt å inget haha, sen hade vi relion å då var det bara omprov men jag hade ju fått G på provet så jag behövde inte va där haha gött så jag å annie gick runt i skolan å tjöta om allt å inget vilket e gött att ha nån som du att prata med du är underbar =) sen började vi äntligen skylta haha å det gick ju ganska bra faktiskt :P

sen började öppet hus tihi å då skulle jag å annie sitta inne i skyltfönstret å göra live skyltning för stars:P vi satt där inne i tre timmar å tjöta skratta å disskutera å hade de gott med kakor å te haha de va mys, det var kul när folk inte fatta att de va nån levande där inne i skylten å blev livrädda haha, vi fick oss en del skratt åt folket utanför haha, å vi gjorde våran egen reallity show men de hände inget men de va kul haha

nu e jag trött efter att vart i skolan från halv tio till åtta gah skuuuulan suger


men men puss å kram å nyp i stjärten

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, Fanney jag läste. Det känns jättedumt tycker jag att du ska behöva vara med om detta. Det är inte ens nått du har att göra med. Ta nu inte detta fel! Annie har vetat hela tiden att jag skulle hämta hem Doris igen. Hon kan ju inte precis tro att Doris är hennes för att hon varit där i ca tre månader. Doris kommer inte bli ensam när hon kommer hem heller för den delen. Hon har fyra katter att busa med och en till hund. Visst kommer hon sakna Knutte med det går över efter ett tag.

2009-01-13 @ 09:22:52
URL: http://hojtan.blogg.se/
Postat av: Annie

Japp nästa big brother är vi :D hahahah

2009-01-13 @ 11:56:31
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0