Tandläkar skräck

men uscha så går det när man ska vara duktig,

i tisdags så kände jag mig för att vara duktig å äntligen ringde jag till the dentist för jag haft en tand som krånglat i över ett år, å att en av mina tänder blev lite misshandlade i februari haha så jag va duktig å ringde å fick faktiskt tid samma dag woho tänkte jag utan att fatta att dom kanske va tvugna å borra åså (panik!!)

så sitter jag där i den läskiga stolen å dom tar kort på tänderna å så, varför e de så att när dom tar kort typ dom sätter i den grejern i munnen sen de röret mog kinden sen springer dom ut ur rummet, som om den ska sprängas eller nått, läskigt värre

så kommer iaf hela bunten in igen å så säger tandläkaren att min lagning jag har där va dåligt gjort å de hade samlats bakterier under lagningen som gått ner i roten =O (hata fritsla tandvård!!) så jag måste få en ROTFYLLNING  ='( (HATA FRITSLA TANDVÅRD!!) så boka vi tid till fredag halv åtta på morgonen uscha aja då ska min smärta iaf äntligen gå över WOOHOO =P


å sen pao hoppas du blev lite glad när han adda dig har inte hunnit prata med dig iaf:P så om du läser detta kommentera gärna ;)


TJEJKVÄLL FREDAG!!!!! gu va roligt de ska bli, hemma hos min älskade angelica med lääääääänge sen man såg henne, tema för kvällen är iaf porr woho my favorit gissar på att de angelicas med HAHA tänkte kolla med en till tösa om hon vill med men verkar inte vilka svara på detta så SKIT I DE DÅ xD


aja nu ska jag dra eller ah lär ju fortsätta sitta här men orkar inte skriva mer mohaha, puss å kram å nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Pao

Hm det var någon som addat mig som hette något med Gud, kan det vara han måntro?:P

2009-02-04 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0