drömmar asså

okej hur skumt kan man drömma? å sen tre gånger? say what

första drömmen var att jag hade fått barn =S sen var det fest å jag skulle mata barnet å massa sånt jag fatta inte riktigt

andra drömmen var jag antagligen i borås inte riktigt säker men jag missa bussen tack vare fredd så hamnade jag på en ny buss å där var fredd men jag ville inte sitta med honom för att jag var sur för att jag missa min första buss, så satte jag mig först hos josse en brud jag gick med i skola i grundskolan, hon hade en gräsklippare med sig =S så kom hennes syster anna och satte sig där så jag flyttade bak å där satt min syster å vi prata sen vaknade jag skit skumt

sen tredje drömmen så hade jag barn igen, men han var först runt 1½ ungefär så jag bädda ner han i sängen sen skulle han ligga i sängen hos mig, sen var det morgon så vi gick upp och gjorde frukost då var han sju år gammal och från sovrummet till köket var barnet svart =S fattar noll sen var han vit igen och skulle ha läsk att dricka till frukosten men jag ville att han skulle drick mjölk eller vatten så blev han sur så han fick saft sen vaknade jag


hur skumt e inte de då? tre drömmar på en natt skitskumma allihoppa den första kommer jag bara ihåg småbitar av så den blev väldigt kort förklarad haha


nu ska jag klä på mig för att jag ska till jobbet snart

Puss o Kram // Bunney

Kommentarer
Postat av: angelica

du kanske är gravid ;) mohaha!

2009-07-09 @ 19:51:38
URL: http://inevercry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0