ett två tre fyra, jag är en Arbetsmyra ;)

god dag, känns som jag knappt bloggar längre ju haha men antingen sover jag eller så jobbar jag, undantag i lördags å söndags haha då festa jag å va bakis haha

men sånt är mitt liv ju jobbjobbjobb men jag gillar det faktiskt, skulle gärna stannat om dom frågat, bra pengar och härligt folk ju, kommer garanterat sakna alla när jag slutar.

ja fick sms av pao innan om bajs känns ju moget och bra, palla skicka sms om bajs, lixom slösa mina pengar sådär haha, nej men du är söt love you ;)


nu måste jag sminka mig för att sen kunna åka till jobbet, har en ny idag som jag inte haft innan, men jag vill lära mig honom med för att kunna hoppa in närsomhelst och jobba extra för de visar ju bara att jag kan allt vara en arbetsmyra. att tjäna pengar är kul mihihi


nu ska jag gå puss och kärlek på er alla (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0