Food =D=D

JAG är HUNGRIG!! ville bara att ni skulle veta haha

snart kommer BC hit, ska bli spännande undra vad vi ska hitta på mjau! kanske drar stan en sväng eller bara chillar här hemma haha men vi får se som sagt =D

jag har iaf duschat nu och sitter här i en tröja och underkläder mihihi

mina mammor och min syster sitter ute på balkongen nu, och min syster spelar på sin killes gitarr. och så hör jag hur hon berättar för mamma som hon icke skulle göra att jag ska köpa en gurra till henne doh haha, längtar till lönen då jag ska köpa den till henne, jag gillar att skämma bort henne tihi ma baby sistah man haha


nu ska jag gå klä på mig ordentligt innan BC kommer tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0