För idag mår jag bra =D=D

hej ännu en jobb dag idag^^ haha men det ska bli öhm kul HAHA ne men det är inte så farligt att jobba där faktiskt, var bara lite jobbigt igår med den illaluktande tröjan och allt ;) men vi får hålla tummarna att det inte blir något vikande idag =D


nu har jag duschat klätt på mig och ätit lite, ska ta mig en macka vid ett så man ändå har lite i magen^^ börjar bli rätt regelbundet ätande hos mig, det kanske är en bra sak, och jag äter fullkornsbröd å inte ljust haha kolla på mig jag börjar bli nyttig =D=D haha nörd

imorn ska jag jobba med mamma vilket kommer bli spännande, vi har inte jobbat nått med varandra än utan imorn blir första gången vi inte är mor och dotter utan kollegor haha spännande =P

vet inte hur man får igång camen för att ta kort med den så ni får nöjja er med en gammal bild höhö




tänkte även slänga in en skön låt
 

Kommentarer
Postat av: pauline

det där är ju ingen gammal bild, det är ju innan du åkte bara... åh för i helvete, den låten! NEEEJ! Christoffer älskade den och hade den som ringsignal hela vårt öfrhållande, fattaru? i NIO hela månader,varje bakfylla, jämt jämt jämt... OH NO; HEEEELP!

2009-07-02 @ 18:39:33
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0