grubblarnrnrnrnrn

god morgon mina kära läsare härligt med helg eller hur? vad ska ni hitta på för busigt i helgen?? själv ska jag då jobba idag sen imorn blir det utgång med helena =D ska bli spännande^^

vaknade av att jag försökte tänka ut en låt med The Who visste att den hette nått med teenage men kom inte på vad, så där låt jag en halvtimme innan klockan skulle ringa å försökte komma på vad låten hette haha sen när jag kom på det blev jag super glad =P den heter ju teenage wasteland haha den är mega bra iaf! tycker jag och inte ska jag hålla den för mig själv utan självklart bjuder jag på den här i bloggen


jag vet det är ett långt intro men själva låten är bra, och vissa kanske känner igen den från CSI NY haha men lyssna nu på hela låten tihi


nu ska jag gå steka bacon och ägg^^

Kommentarer
Postat av: Annie

Mmmm BACON... GIVE ME, GIVE ME, GIVE ME!!!

2009-07-03 @ 14:17:52
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0