looking for som hot stuff!

idag har jag varit väldigt tråkig på att blogga i know^^ men jag har inte mått på topp om man så säger^^ haha
men det var rätt kul igår spännande om inte nått, men roligast var ju dalmatinen å rätt söt med haha

hittat vart jag kan köpa min telefon med, så det är bra, jobbigt att jag måste beställa den från internet å inte får känna på den innan, synd att de inte finns en tre butik här i luleå för då hade man kunnat känna på den där, vill veta om knapparna är goa, rätt viktigt ju haha


just nu håller jag på se filmen parfym med det är nyheter på nu så ser den inte exakt nu för nu skriver jag ju haha daah^^

har inga bilder från igår tyvärr men men vad ska man göra=P?

nu hade jag tänkt kolla vädret sen klart på filmen men ni får ha det så bra


Puss och Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0