Måste springa!!

nu sitter jag här innan jag ska springa till bussen för att ta mig till jobbet ännu en dag haha men idag är det fredag vilket inebär fredagsmys och sova tidigt för vissa woohoo kanske bli klart kvart i åtta å bara får sitta =D=D gött


min syster ringde till mamma idag och berättar hemska saker som får en att tänka om, hoppas verkligen han mår bra fast jag vet att han inte gör det nu, men så småningom kanske? det är ju en hemsk sak som hänt, ge han tid och va där för honom bara



vill bara säga att sånna saker får man att verkligen tänka till! och det jag kommit fram till är att jag älskar mina systrar mer än nått annat å skulle nått hända er vet jag inte vad som händer! det första min storasyster sa till mig när jag fick telefonen var att hon älskar mig vilket fick mig att börja gråta totalt för att vi har bråkat så att det var det första hon sa betydde väldigt mycket och jag vill att du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG
OCKSÅÅ!!!

att ni ska få en bild på min underbara syster är självklart, för hon är ju så vacker och bäst och på ett eller annat sätt finns hon alltid där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0