only trubble! ;)

idag känner jag att jag vill att jobbet ska vara över och att jag å pao å hanna å kanske clin åker utomlands typ nununu vill, är så fruktansvärt sliten måste jag säga, men det är väl bara för att jag är så lat att jag inte är van vid att jobba varje dag!

idag är det bara jag och sante som jobbar kväll, helena får jobba över lite å hjälpa till men sen när hon åker är det bara jag å sante som ska ha hand om alla tre kunder, ojojoj ska bli spännande å se hur vi ska lösa det, eller ah jag har hand om två kunder och sante en, men vi får hjälpas åt tycker jag! höhö


nu ska jag snart börja gå mot bussen men ni ska få njuta av en goding låt hehe


han ska ta henne i sesan! mjau


Kärlek från Bunney!

Kommentarer
Postat av: Pauline

It's going to be niiiice ;) <3

2009-07-22 @ 11:46:39
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0