Pliin i woob joo

nu är jag hemma från en dag på jobbet, det gick jätte bra tills åtta då fick en ett flipp å vi skulle "hjälpa vika" och jag lovar det är inte kul att vika den illaluktande tröjjan, så tio i nio smet jag till bussen och lämnade stackars helena där själv, men natt personal skulle ju vara där nio, så helena behövde inte vika länge^^


nu ska jag snart gå smaka på maten mamma och majlis har lagat mums!




Jag älskar och saknar dig det är väl klart jag gör! och fatta glad jag blev när du skrev att du ville komma och besöka, har blir fan loco om inte jag får min pao snart haha känns som det var flera år sen vi sågs, du är nog min drog, och SJÄLVKLART bara du och jag föralltid!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0