Baaamse å lille skutt naanananana

wie nu börjar det likna nått =D lite fler läsare haha, och inte har jag börjat göra reklam än^^ idag är jag ledig och det är så jäkla skönt ni anar inte haha, jobbat 36 timmar på fyra dagar, det var tungt men 3600 + OB sitter ju inte fel mohaha^^

idag ska jag träffa beckie förhoppnings vis om hon inte fastnar på ams haha hon är alltid så länge där när hon väl är där^^ men det ger ju mig bara tid att duscha å göra mig fin i lugn och ro, hade hoppats på att vi skulle dra ut på stan en sväng och kolla lite kläder^^ lite sugen på nått nytt, typ ett nytt linne eller en ny kjol eller kanske ett par nya dojjs =D det hade varit nice.


på jobbet de senaste dagarna har det varit mycket snack om bamse haha i know men ett speciellt klipp så här ska ni få se vad som har varit de största samtalsämnet på jobbet haha


nu ska jag gå in i duschen, och jag lovar att jag ska ta kort med min systers eller mammas kamera på det jag köper idag så ni ska få se, får jag inte låna deras blir det en cam bild haha men ni ska få se =)

Puss på er mina så darliings

Kommentarer
Postat av: busbecky

JAG älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!! mest av alla människor i världen

2009-07-01 @ 23:00:07
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0