Baksmälla!!!

okej blev inte riktigt som vi tänkte, vi gick och hämta mitt paket och jag fick en massa pengar och ett sjuuuukt fint halsband av farmor, får allt ringa henne imorn och tacka henne^^ sen stack vi på bio istället för att hyra film, baksmällan såg vi! och annie JA den var sjukt bra, speciellt en scen då jag skratgtade så jag började gråta haha så kul haha

imorn blir det nog gå på stan och köpa lite basic plagg som jag glömde hemma och äntligen blir det jeans leggings till lilla Fanney höhö^^


en bild på halsbandet får ni senare när min syster orkar fixa med sin kamera och så för jag kan ju inte lägga in bilder från min, och nej jag har inte kamera på mobilen höhö


nu hade jag tänkt sova, är så sjuuuukt trött^^


sov gott mina kära readers^^


Kyss&Nyp typ

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag kan säga att dagen du kommer hem från (skit) Luleå så ska du och jag ta varandra hårt. OBSERVERA HÅÅÅÅRT!



Hur går det med jobbet snööggg? =)

2009-06-24 @ 11:07:38
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: Annie

I told yah :P

2009-06-25 @ 16:19:40
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0