Bio är mysigt^^

fick allt sova länge idag, va gottigt^^ idag ska jag åka till min älskade rebecka för första gången^^ vi ska sola som tokar hon och jag^^ hoppas på att vi kan hitta nån äng där ingen är och sola toppless^^ det hade vart gött^^ funderar på att ta med min vinflaska så kan vi dricka vin, men äh sparar den till senare istället hehe

igår var jag men syster å hennes kille å några av hans vänner, det var kul vi var på stan å shoppade och jag hittade faktiskt jeans leggings som jag ville ha woohoo^^ sen köpte jag öhängen till mig själv och ett hårband tihi sen lånade rakel pengar till hårfärg och mat å lite så sen köpte jag ett jättefint halsband till henne hehe

efter det stack jag å rakel att hyra film eftersom vi inte gjorde det i förrgår haha vi såg en film sen bestämde vi oss att gå på bio för att sofie hade kommit och var sugen så vi såg the proposal den var sjuuukt kul haha höll på att dö, sen var det en scen då typ EN person i bion tyckte var askul å skrattade sjuk högt men det var ju bara han som tyckte det var kul så det var helt tyst när han skratta haha så jag å sofie började skratta som tokar åt han hahah
Vilken var den sista film du såg på bio?


men nu mina kära läsare måste jag springa till bussen

PUSSEN&KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0