Bra dag idag=D=D

hej idag jobbade jag från sju till elva, rätt skönt att sluta så tidigt^^

gick på stan med beckie babe efter jobbet å så bjöd hon mig på mat gumman åxå mums var det! sen om en stund ska jag o syster rakel dra till ok q8 för att hämta ett paket jag har fått ifrån farmor antar jag^^ studentpresenten isåfall =D woohoo göttit^^ sen efter det ska vil bort och hyra film på hemmakväll å köpa lite godis å ha en almän myskväll jag och hon för att jag är ju ledig imorn^^ vi ska hyra filmerna dead like me och the house bunny^^ får se om dom e så roliga som dom ska va^^

men nu får syster vara klar i duschen så vi kan dra, sjukt spänd på paketet jag ska hämta tihi längtar^^ skriver väl ikväll vad jag fick förnått =D=D



Puss&Kram på er allihop =D

Kommentarer
Postat av: pauline

Haha hemmakväll uppe i luleå med, du kommer inte ifrån det!

2009-06-23 @ 19:28:52
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0