Burn it up!

så nu ska jag jobba min fjärde dag idag sen ledig en dag, å gud vad jag längtar haha, tänkte dra bort till expert imorn och kolla till brandrean haha för er som inte hört så brann ju några affärer ner i luleå som max och en bilvärkstad sen blev flügger färg och expert brandskadade så expert har en brandrea så jag tänkte kolla om dom har min telefon jag vill ha mega billigt så kanske jag kan låna pengar av mamma till den elelr nått haha vill ju ha, å spela rulle om den luktar lite rök haha den e bara smokin hot haha fan va lame jag är

men nu ska jag äta frulle men jag lägger upp en bild på min snygga telefon jag vill ha



självklart vill jag ha den svarta, vilken tycker du är snyggast?


Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0