God morgon Måndag!

Då va det måndag då ja hehe, vaknade av att mamma ringde och sa att det var dax att beställa resan och det håller jag väl med om! eller hade ju varit bättre om jag boka förra veckan höhö, sen undertiden jag pratade med min mami så ringde syster med och sa att hennes pengar inte räckte till som hon fått av pappa så hon ska få 200 till så att hon klarar sig i linköping! fösökte få tag på pappa för att kolla om jag fick lånat pengar till resan men han var inte kontaktbar, så dom har väl kommit en bit ut antar jag.

jag känner mig inte super frisk idag, har lite ont i halsen och så men det ska inte hindra mig från att städa här hemma! det måste ju göras och lika bra att få det gjort!, men känner jag mig kommer det ta till torsdag att få det helt färdigt så haha


det var väl det, orkar inte skriva mer då tangentbordet laggar extra mycket idag,

men kanske skriver sen om det blir bättre tihi

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0