klant!

hej midsommar var hur kul som helst =D var i stugan och åt massa god mat som mamma och majlis hade lagat, huuuur gott som helst, jag åt säkert miljarders räkor med aioli tihi mumms!
sen runt sju åkte jag till sofie och så kom alla typ samtidigt vilket var kul vi drack å spela spel å sjöng å dansade och bara hade det mysigt.

tänkte att jag skulle lägga över bilderna från igår så jag kör in minneskortet i datorn utan att fatta att det är för litet så jävla smart var jag, där försvann mitt lilla kort in i datorn, så jag skakar på den men de kommer inte ut så jag hämtar en kniv å lyckas efter många om och men få ut det, thank god haha, misstag jag inte gör om haha!

men nu kan jag inte lägga över bilderna då jag varken har sladd till datorn eller en sån kort usb grej!

så dom får vänta,

var iaf kvar hos sofie från i fredags tills idag söndag^^

imorn ska jag jobba, ska bli spännande^^ håll tummarna för mig! ska vara ensam med en vårdtagare^^


nu ska jag kolla vidare
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kommer nog gå svinbra på jobbet imorn! :)

2009-06-22 @ 00:40:32
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0