kramgo kallar jag det!

idag är jag ledig! eller är ledig tills på måndag så det ska bli gott =D ska iväg å handla med mammorna snart sen bär det av till alvik för att träffa underbara beckie^^

var ju som sagt ett tag sen jag var i norrland så det ska bli kul att träffa alla igen! sen känner jag att det är viktigt att prata mycket i telefon med mina vänner hemma i götet för att inte förlora min fina dialekt som jag redan nu håller på att tappas bort, så ni där nere ring mig! haha vi kan prata om noll bara jag får min fina dialekt tillbax haha^^

Jag satt på MSN igår å snackade med några vänner och skrev att jag var sjukt kramsugen! bara kramar inget mer, å inge mindre bara kramas, gud va mysigt det hade varit, så om nån läser detta å ser mig typ nån gång framöver kom bara fram å krama mig det hade varit sjukt mysigt^^


nu ska jag gå snurra håret^^ sen blir det affären med mammorna=D=D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag kan kramas ^^, CAMA

2009-06-18 @ 19:58:09
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0