Mat är ju gott^^

det gick jättebra idag på jobbet! har oroat mig i onödan^^ men är så otroligt trött att jag vill lägga mig och dö, men varför inte har jag jobbat mycket bara fyra timmar inte så farligt, men jag kan inte jag ska duscha och äta sen iväg till jobbet igen^^
på bussen hem somnade jag fy haha vaknade av att bussen stanna å såg att jag var på smedjan(där jag skulle av) och jag fjög upp ur sätet å ut så att jag skulle hinna haha tog ut pengar å gick till solariet solade i 17 min men de kändes som typ tre men blev iaf lite brun tihi sen gick jag hem la sakerna i sängen å la mig ner, märkte att jag inte skulle orka mig upp på ett tag så ställde klockan så att jag skulle kunna ligga i ca 20 min, såklart somnade jag! fan va smart jag är att jag ställde klockan annars hade jag fan fortfarande sovit höhö.

nu börjar jag bli hungrig för jag har bara ätit en melon klyfta sen jag kom hem, så ska nog värma stroganoff snart mums det är så gott ju^^hmm undrar om chipsen är hemma eller i stugan, gott om dom är här då kan jag mumsa i mig det efter maten tihi,


ne nu ska jag gå värma maten

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: pauline

Miss you :)

2009-06-23 @ 19:29:30
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0