midsommar äre allt!

ja nu är klockan typ halv tre på midsommar och alla sover haha! mamma har jobbat natt så hon sover för de, majlis skulle lägga sig inne i sovrummet å lösa korsord, men det låter som nån snarkar där inne mohaha. så här sitter jag å väntar på att få smaka av den underbara tårtan majlis bakade igår!

mamma var rätt söt innan, då hon pratade när hon var halvt sovandes:
m- jaha när ska vi äta tårta? mumlar hon fram
j- när du har vaknat ordentligt!
m- men är jag inte vaken?
j- nej mamma du sover

sen vänder hon ryggen till å fortsätter sova haha hon är allt kul den dära mamman jag har haha

kom på nyss när jag kolla igenom lite bilder på datorn att jag har ju som lagt ut bilder på mina blod systrar, altså dom jag är släkt med på riktigt, men sen har ju majlis en dotter som är lika mycket min syster som Katrin och Rakel! så jag hittade en super fin bild på min tredje syster Annika =D


Visst är hon vacker?


nu ska jag kolla vidare på datorn, kanske skriver senare och kanske lägger upp bild på tårtan så ni får läskas mohaha, men det är ju midsommar så jag antar att ni har egna tårtor att smaska på hehe


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: busbecky

Annika är så jävla vacker :D

2009-06-20 @ 16:54:41
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/
Postat av: pauline

Hon var söt :)

Haha vilke rolig mamma :P

2009-06-20 @ 19:36:49
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0