Nakenfis mihi

hey tror jag måste börja göra lite mer reklam för mig för jag börjar tappa läsare igen, är jag så tråkigt, aja jag gillar att skriva här så mohaha

dagen igår var låååång elva timmars work å får bara betalt för tio buhu samma idag från tio till nio så ni vet vart ni hittar mig idag! i gamlestan hehe

idag har jag hunnit duscha och leta upp pengar till buss haha längre än så har jag inte kommit eller jo kollat om kvart i tio bussen gick och de gjorde den trots att de e söndag =D nu snart ska jag klä på mig (sitter här i handuk men säg inget till nån haha) sen ska jag göra frukost och sen blir det att dra sig till jobbet och jobba hela dagen sen däcka i sängen precis som igår haha

jag ber så mycket om ursäkt att det inte finns några nya bilder att lägga upp men jag ska köpa en ny telefon sen och då får jag väl bjuda på mobilbilder sålänge hehe

måste även tilldela en tanke till min pappa för att han är så stark som han är (L) love you

nu vill jag inte vara naken nå mer så jag ska gå klä på mig tihi^^ ha det bra^^

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0