STUDENT STRESS!!

ja det kan man ju lugnt säga att man har!

men nu är iaf stolar och bord fixade! thank god måste jag väl säga, eller nej thank me haha är ju jag eller nej thank us det är ju jag pao och annie som fixar och donar inför champisfrullen som ska vara hemma hos oss, så! nu tror jag det blev rätt, det är ju bara en dag kvar, men som sagt stol och bord är fixade maten är inhandlad och ska fixas imorn! wie ska bli så kul =D=D dagen är lixom snart här, den jag väntat typ hela mitt liv på =D äntligen fri å fast igen på samma gång haha jobba jobba jobba hela sommaren, men det ska bli kul hehe längtar som en tok.


ja imorn kommer min MAMMA =D=D äntligen saknat henne så! och systeryster kommer med =D ska bli så kul att träffa dom wiiiie =D kan det bli bättre lixom?

imorn ska iaf annie sova hos mig ska bli mys!


sen måste jag bara säga att dagens Heting är = Josef haha ;)



nu hade jag tänkt krypa ner under täcket å försöka få nån timmes sömn så man inte är allt för trötter imorn! sov ju inget inatt men det måste ju ha varit fullmåne eller nått,, hur sov ni söndag/måndags natten?


Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0