jobbajobba!

hejhej igår var ju min första dag på jobbet och det gick bra! gick upp sex imorse och tog bussen mot gamlestan för att jobba idag med, huvvaligen! det var tungt haha speciellt efter att jag knappt kunde sova.


okej jag skrev asmycket mer än det, men det gick inte att ladda upp utan försvann å bara det var kvar så jag orkar inte skriva om allt, eller jag hann inte innan jag skulle tillbax till jobbet, men det var typ jag jobbar på lulekalaset och vad ska ni jobba med i sommar? om ni har jobb vill säga


jag har typ inte sovit sen jag åkte i måndags vilket förklarar de stoora påsarna jag har under ögonen, men jag är ledig till måndag nu så det känns bra! får vila upp mig så jag är het till snyggot på jobbet! (en arbetskamrat inte vårdtagare! HAHA)

men nu ska jag sova

SOVGOTT

PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis till jobbet - hoppas du kommer att trivas du!!!

2009-06-18 @ 10:45:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0