Stugsommar!

ja men då sitter man i stugan å har det mysigt, maljis håller på att baka en tårta. jordgubbstårta mmmmm min favorit =D det är ju så gott. ska äta det imorn på midsommar woho, vilken go svensk tradition =D=D inget man firar på Island!

stugan förövrigt är hur mysigt som helst, å tindrah(katten) verkar trivas bättre nu, majlis sa att det var lite jobbigt med henne förra gången hon var här.

min älskade kusin skrev till mig på facebook idag och bad om ursäkt för att han missa min student, men jga hade ju hört varför och lilla hjärtat jag förstår dig =) bara allt löser sig vännen

imorn blir det matmys med mammorna och sen sofie, ska bli kul woohoo


jagsaknarossredan!


nu ska jag dregla tårta tihi

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: pauline

Det är jobbigt utan dig ska du veta :|

2009-06-20 @ 19:38:01
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0