är så glad =D=D=D

nu var det allt ett ta sen jag skrev igen, men det har varit så sjukt finnt väder att an har ju inte precis velat sitta inne å dega när solen är så fin där ute =D

jag och pliin bestämde oss för att dra till sjön där hon bor, och det var helt underbart, ligga oc sola och dricka lite öl och bara ta det lugnt, en film kommer inom kort har inte riktigt tid att lägga upp den nu, ska nämnligen snart börja göra iordning ig inför balen ikväll.  ska väl bli spännade då jag inte kan dansa wals, kommer typ bryta foten eller nått haha


jag har awesome news alla få haha jag har fått jobb i sommar =D=D=D=D hur skönt är inte det!

så hela sommaren kommer ja befinna mig i luleå =D är superglad tihi


nu sa jag gå hjälpa syster Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

fan vad nice! Då blir det utgång i sommar, right? ;p

2009-06-03 @ 19:30:01
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0